Παρασκευή 22 Οκτωβρίου 2010

Plexi glass


Αυτή η φωτογραφία βρίσκεται στον παρακάτω σύνδεσμο

http://www.apiculturegatineau.fr


Η κατασκευή μου άρεσε,βρήκα στο διαδίκτυο πώς δουλεύετε το Plexi glass, ρώτησα στην αγορά για τιμές


Το τετραγωνικό μέτρο από Plexi glass πάχους 10 μμ, μου είπαν ότι κοστίζει 100 ευρώ.
Παράγοντας αναστολής της κατασκευής για το μακρινό μέλλον.
Αλλά.... κάπου πρέπει να υπάρχει ένας άγιος επιφορτισμένος με την ανακύκλωση που έχω λόγους να πιστεύω ότι με συμπαθεί. Αυτός λοιπόν ο Άγιος, σε ένα τα προσκυνήματα που έχω την συνήθεια να κάνω τακτικά στους ναούς του που είναι διασκορπισμένοι στην ευλογημένη μας χώρα, (εννοώ τις χωματερές), μου φανέρωσε τα κομμάτια που χρειαζόμουν για την κατασκευή.
Το επόμενο βήμα ήταν να προμηθευτώ χλωροφόρμιο που χρειάζεται για την συγκόλληση. Υπάρχει στα φαρμακεία, και μια μικροποσότητα που χρειαζόμουν δεν μου κόστισε παραπάνω από 2 Ευρώ.



και στην τομή της κοπής που θα γινόταν η συγκόλληση τα γυαλοχαρτάρισα με επιμέλεια.
Το τελευταίο γυαλόχαρτο πρέπει να έχει νούμερο 200 και η τομή να είναι πλακέ.



με την βοήθεια της σύριγγας έριξα μια μικρή ποσότητα από χλωροφόρμιο στην ένωση.
Το υγρό απορροφάτε εύκολα όταν η ένωση δεν αφήνει κενά.
Σε πάχος μέχρι 6μμ μπορούμε να ρίξουμε το υγρό μόνο από την μια πλευρά, όταν είναι παχύτερο πρέπει και από τις δυο. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει εξωτερικά να προνοήσουμε για ένα σκαλοπατάκι 1-2μμ.


η κόλληση έχει γίνει και την μεταφέρουμε δίπλα για να κολλήσουμε και την πάνω πλευρά, αυτή την φορά χωρίς υποστηρίγματα.Η κόλληση έχει την μεγίστη αντοχή μετά από 48 ώρες.

Καλό Σαββατοκύριακο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου